Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Poliglotka (Nowolipki 21)
(2)
Autor
Cottam Angela
(1)
De Chernatony Leslie (1953- )
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Mudie Peter
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(2)
Język
angielski
(2)
Temat
Firma (nazwa)
(1)
Jakość usług
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Znak towarowy
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rodziałach. Indeks.
Podręcznik kluczowych elementów brandingu daje czytelnikowi kompleksowy zakres zarządzania marką, podejście zorientowane na aplikacje oparte na solidnej teorii oraz zestaw unikalnych frameworków do organizacji zasad budowania marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Management and marketing of services / Peter Mudie and Angela Cottam. - Second edition. - Oxford : Butterworth Heinemann, © 1999. - X, 306 stron : ilustracje ; 27 cm.
Poziom B2.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Książka w języku angielskim. Podręcznik zarządzania i marketingu usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej